Polls

Jak przewidujesz rozwój multimediów?

Wyniki

Loading ... Loading ...
Nowinki techniczne
Ogniwa typu SILVER
Jak do tej pory ogniwa fotowoltaiczne produkowana była przez jedna technologię, polegająca na nanoszeniu metalicznych połączeń w formie obwodów drukowanych na mono lub polikrystalicznych płytkach krzemowych. Ciągłe doskonalenie w sprawie obniżenia kosztów i zużycia materiałów spowodowały wynalezienie konstrukcji o nazwie “silver”. Sposób ten został wynaleziony przez australijskich naukowców dr. K. Webera i prof. A. Blakersa. Proces budowania ogniwa typu Silver jest odmiennym sposobem tworzenia miniaturowych ogniw z krystalicznego krzemu W krzemowej płytce, o grubości 1-2 mm, wykonuje się za pomocą specjalnych technik, szereg żłobków, najczęściej w odstępach ok. 0, 1 mm. Tworzą one ciąg cienkich pasków krzemowych zwanych “silver”. Na brzegach płytki nie ma żłobków, dzięki czemu nienaruszona cześć pełni funkcje mocująca dla pasków silver. Następnie paski w wyniku standardowej obróbki zamieniane są w ogniwa słoneczne, które wycina sie z płytki i układa na płaskim szklanym podłożu i . Baza rowkowa jest wytrawiana szybko, a wytrawianie trwa tak długo dopóki rowek nie rozszerzy się na całą grubość płytki. Przynosi to wzrost powierzchni czynnej. Dzięki tej technice uzyskuje się do 10 razy mniej strat krzemu, w porównaniu do modułu wykonanego w sposób tradycyjny. Baterie typu „silver” absorbują również słońce dwustronnie. Dzięki temu pionowy moduł “silver” będzie zbierał promieniowanie od wschodu do zachodu, co dodatkowo zwiększy jego efektywność i pozwoli na instalacje w niedostępnych teraz miejscach. Dodatkowym atutem jest również to, iż ogniwa te wykazują dowolny stopień przeźroczystości, co umożliwia wykonanie z nich przepuszczającego światło szklanego sufitu. Kolejną ich zaletą jest również niższa czułość na wzrost temperatury otoczenia, co pozwala na pracę w gorącym klimacie.

Wartościowe pozycjonowanie

W sieci działają spamerzy, patrzący na ilość linków przychodzących, niezależnie od ich źródła, a także normalni ludzie, jakościowo spoglądający w przyszłość prowadzonej działalności online, stawiający głównie na cechy jakościowe. Kto w tym sporze pozycjonowania ma rację? Google posiada w swoim asortymencie wiele narzędzi mierzenia jakości witryny tj. PageRank, TrustRank, czy nawet wiek domeny. Dodatkowo w grę wchodzi unikalna wartość treści, zoptymalizowane słowa kluczowe.

 

Pozycjonowanie nie polega zatem tylko na zewnętrznych czynnościach pozyskujących odnośniki, ale także na uwzględnieniu właściwości wewnętrznych portalu. Dopasowania go pod nowoczesne wymagania algorytmu, który wyraźnie podkreśla znaczenie wysokiej jakości. Google stale ewoluuje, wprowadza zmiany, monitoruje internet usuwając spam wszelkimi możliwymi sposobami. Rzetelność pozycjonowania konieczna do uzyskania efektywnych wyników. Wskazówki dla webmasterów służą zawsze pomocą dla początkujących i zaawansowanych pozycjonerów. Warto się do nich odwołać.

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby skomentować artykuł.