Polls

Jak przewidujesz rozwój multimediów?

Wyniki

Loading ... Loading ...
Nowinki techniczne
Ogniwa typu SILVER
Jak do tej pory ogniwa fotowoltaiczne produkowana była przez jedna technologię, polegająca na nanoszeniu metalicznych połączeń w formie obwodów drukowanych na mono lub polikrystalicznych płytkach krzemowych. Ciągłe doskonalenie w sprawie obniżenia kosztów i zużycia materiałów spowodowały wynalezienie konstrukcji o nazwie “silver”. Sposób ten został wynaleziony przez australijskich naukowców dr. K. Webera i prof. A. Blakersa. Proces budowania ogniwa typu Silver jest odmiennym sposobem tworzenia miniaturowych ogniw z krystalicznego krzemu W krzemowej płytce, o grubości 1-2 mm, wykonuje się za pomocą specjalnych technik, szereg żłobków, najczęściej w odstępach ok. 0, 1 mm. Tworzą one ciąg cienkich pasków krzemowych zwanych “silver”. Na brzegach płytki nie ma żłobków, dzięki czemu nienaruszona cześć pełni funkcje mocująca dla pasków silver. Następnie paski w wyniku standardowej obróbki zamieniane są w ogniwa słoneczne, które wycina sie z płytki i układa na płaskim szklanym podłożu i . Baza rowkowa jest wytrawiana szybko, a wytrawianie trwa tak długo dopóki rowek nie rozszerzy się na całą grubość płytki. Przynosi to wzrost powierzchni czynnej. Dzięki tej technice uzyskuje się do 10 razy mniej strat krzemu, w porównaniu do modułu wykonanego w sposób tradycyjny. Baterie typu „silver” absorbują również słońce dwustronnie. Dzięki temu pionowy moduł “silver” będzie zbierał promieniowanie od wschodu do zachodu, co dodatkowo zwiększy jego efektywność i pozwoli na instalacje w niedostępnych teraz miejscach. Dodatkowym atutem jest również to, iż ogniwa te wykazują dowolny stopień przeźroczystości, co umożliwia wykonanie z nich przepuszczającego światło szklanego sufitu. Kolejną ich zaletą jest również niższa czułość na wzrost temperatury otoczenia, co pozwala na pracę w gorącym klimacie.

Strategia rozwoju strony internetowej

www-2-1165442-mZamierzasz prowadzić biznes w sieci? Musisz zacząć na początku budować profesjonalną witrynę, najlepiej z podłączonym blogiem firmowym, na którym zamieścisz istotne dla klientów informacje, a jednocześnie wskażesz rozwiązania zawierające zoptymalizowane słowa kluczowe. Oczywiście wdrażasz je do treści, aby pasowały specjalistycznie do profilu sprzedaży. Konsumenci poszukują produktów za pośrednictwem wyszukiwarki. Wyższa pozycja w Google, to praktycznie pewność unikalnych odwiedzin. Aby uzyskać taki stan, od webmastera wymagane jest pozycjonowanie stron.

 

Czynność trudna, czasochłonna, a przede wszystkim kosztowna. Pozyskiwanie linków przychodzących za pieniądze stało się normą, wielkim biznesem. Inwestycja w pozycjonowanie to jednak szybki zwrot, jeżeli oczywiście posiadasz chodliwy produkt, usługę. Będąc na pierwszej pozycji przy konkurencyjnej mocno frazie pokazujesz, że liczysz się na rynku, tworzysz wizerunek profesjonalisty. Brak skupienia na pozycjonowaniu wyklucza właściwie z możliwości osiągnięcia sukcesu.

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby skomentować artykuł.